א.א.צ. מאור


יצאת צדיק פורסם באוגוסט 17, 2017
יצאת צדיק

בית העסק א.א.צ. מאור, חשמלאות רכב מרמלה, השתתף בפרק במסגרת תכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" עם חיים הכט. במהלך אותו פרק, הגיע למוסך לקוח כשצוות התכנית יצר ברכב שלו מבעוד מועד תקלה של כבל מנותק במאוורר.

על פניו מדובר בתקלה פשוטה שאינה דורשת טיפול יקר, אך למרבה הצער יש גם בעלי מקצוע שהיו רואים בכך הזמדנות לרווח קל על חשבון לקוח תמים. לא כך היה במקרה של א.א.צ. מאור חשמלאות רכב: שם, בעל המוסך איתר במקצועיות את התקלה של הכבל המנותק, התעקש שהלקוח יחכה במקום מאחר והוא פותר את התקלה מיידית. לאחר שווידא כי התקלה לא תחזור בשנית והפגין אמינות, סיים בעל המקצוע את הטיפול בגבייה של מחיר הוגן. על גישתו זו הוא זכה לאות התכנית "יצאת צדיק".

רשימת בעלי המקצוע של "יצאת צדיק" מורכבת מנותני שירות שבבדיקה חד-פעמית של הפקת התכנית נמצאו צדיקים על פי הפרמטרים של מקצועיות, אמינות ומחיר, ואין בכך כדי להוות התחייבות לגבי טיב השירות שלהם או להטיל אחריות כלשהי על הפקת התכנית או "easy" ביחס לשירות של בעלי המקצוע.

אהבתם? שתפו!
חשמל רכביצאת צדיקמוסך
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
בקיצור

בעל המוסך איתר במקצועיות את התקלה של הכבל המנותק, התעקש שהלקוח יחכה במקום מאחר והוא פותר את התקלה מיידית. לאחר שווידא כי התקלה לא תחזור בשנית והפגין אמינות, סיים בעל המקצוע את הטיפול בגבייה של מחיר הוגן.

יצא צדיק!
חשמל רכביצאת צדיקמוסך
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
לקחת את איזי אתך לכל מקום