גדי פישר "סטנדביי יו"

Stand by you טופז 21, חריש

יצאת צדיק פורסם בספטמבר 4, 2017
יצאת צדיק

במסגרת פרק העונה השישית בתכנית הטלוויזיה של חיים הכט "יצאת צדיק", יצאו לבדוק איך מתמודדים טכנאי מחשבים עם תקלה פשוטה. מדובר על תקלות אותן יודע כל טכנאי לתקן, אך לא כולם מקפידים לטפל אך ורק במה שדרוש ולגבות מחיר הוגן.

על כן, כמה מטכנאי המחשבים שנמצאו יצאו צדיקים ואחרים לא. גדי פישר מבית העסק "סטנדביי יו" בפרדס חנה, נבדק ויצא צדיק. הוא הוזמן לטפל בתקלה פשוטה שכזו וצלח את המבחן המשולש של התכנית –  זיהוי מקצועי וטיפול בתקלה, אמינות והגינות במסירת הפרטים ללקוח וגביית המחיר. על כך, "יצא צדיק".

רשימת בעלי המקצוע של "יצאת צדיק" מורכבת מנותני שירות שבבדיקה חד-פעמית של הפקת התכנית נמצאו צדיקים על פי הפרמטרים של מקצועיות, אמינות ומחיר, ואין בכך כדי להוות התחייבות לגבי טיב השירות שלהם או להטיל אחריות כלשהי על הפקת התכנית או "easy" ביחס לשירות של בעלי המקצוע.

אהבתם? שתפו!
טכנאי מחשביםיצאת צדיקמחשביםעונה 6
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
בקיצור

גדי פישר מבית העסק "סטנדביי יו" בפרדס חנה, נבדק ויצא צדיק. הוא הוזמן לטפל בתקלה פשוטה שכזו וצלח את המבחן המשולש של התכנית -  זיהוי מקצועי וטיפול בתקלה, אמינות והגינות במסירת הפרטים ללקוח וגביית המחיר.

יצא צדיק!
טכנאי מחשביםיצאת צדיקמחשביםעונה 6
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
לקחת את איזי אתך לכל מקום