דוד לנקרי מיזוג אוויר


יצאת צדיק פורסם באוגוסט 17, 2017
יצאת צדיק

מצפייה בתכנית "יצאת צדיק" בטלוויזיה, אנחנו לומדים בעזרת חיים הכט וצוותו שגם במקרים של תקלות פשוטות ישנם למרבה הצער בעלי מקצוע שגובים מחירים יקרים שלא בצדק.

בין בתי העסק ש"יצאו צדיקים" באחד מפרקי התכנית שעסק בתחום מיזוג האוויר נמצא "דוד לנקרי מיזוג אוויר". במהלך הפרק, דוד הוזמן לטפל בתקלה במסגרתה נותק אחד מחוטי המדחס של המזגן. בביקור שלו, איתר דוד את התקלה, פתר אותה במקצועיות והפגין אמינות כשגבה מחיר הוגן עבור מה שהיה צריך לסדר ללא תוספות מיותרות, על כך כאמור, הוא יצא צדיק וזכה לתעודה מצוות התכנית.

רשימת בעלי המקצוע של "יצאת צדיק" מורכבת מנותני שירות שבבדיקה חד-פעמית של הפקת התכנית נמצאו צדיקים על פי הפרמטרים של מקצועיות, אמינות ומחיר, ואין בכך כדי להוות התחייבות לגבי טיב השירות שלהם או להטיל אחריות כלשהי על הפקת התכנית או "easy" ביחס לשירות של בעלי המקצוע.

אהבתם? שתפו!
יצאת צדיקמזגניםמיזוג אווירעונה 4
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
בקיצור

במהלך הפרק, דוד הוזמן לטפל בתקלה במסגרתה נותק אחד מחוטי המדחס של המזגן. בביקור שלו, איתר דוד את התקלה, פתר אותה במקצועיות והפגין אמינות כשגבה מחיר הוגן עבור מה שהיה צריך לסדר ללא תוספות מיותרות, על כך כאמור, הוא יצא צדיק וזכה לתעודה מצוות התכנית.

יצא צדיק!
יצאת צדיקמזגניםמיזוג אווירעונה 4
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
לקחת את איזי אתך לכל מקום