אפילו לא כוכב אחד בודד מגיע לבית העסק הזה .
כמשקפופרית כבר עשרות שנים ביקשתי לנסות את החנות שקפצה לי בפייסבוק .
קבעתי פגישה בה הותאמו לי מסגרות מעטות , מיותר לציין כי כל הבטחת הסטיילינג התבררה כפייק , בפועל יושבת מוכרת אותה הגדירו כסטייליסטית והיא "מתאימה" לך מספר מועט של מסגרות כראות עינה , אין באפשרותך לרפרף לבדך במגירות המשקפים .
כבעלת מספר גדול בעדשות המשקפים אין ביכולתי לבחור לבד את המסגרת ואני נעזרת בבן משפחה , טעות מספר אחת אצל גברת מאיה , לא מקובל עליה שתטריחי אותה מספר פעמים וזאת למרות שהסברתי מאוד יפה את בעייתי ,קבעתי תור בצורה מסודרת ובכל פעם המתנתי בסבלנות לתורי שנדחה מעבר לשעה שנקבעה לי .
לבסוף בחרתי מסגרת של אוליבר גולדסמית , גברת מאיה דרשה עליה 2,360 ₪ ומכיוון שהתמהמהתי עם החלטתי ( טעות מספר שתיים לעשות עם גברת מאיה , אסור להתמהמה) היא נאלצה להזמין לי מסגרת חדשה מחו"ל , זאת אחרי שטענה באוזניי שהעלויות שלה יהיו גבוהות ושאין היא יכולה להתחייב לי כמה זמן זה ייקח ( למרות שחזרתי שוב ושוב שאין אני לחוצה בזמן כלל )
למותר לציין כי יצאתי מהחנות בפעם הראשונה בחיי מושפלת ובוכה .
בחרתי להפוך את הלימון ללימונדה , גברת מאיה לא תשבור אותי !!!
פניתי ישירות לאוליבר גולדסמית ורכשתי עצמאית את המסגרת וראו איזה פלא –
מאיה דרשה על המשקפים 2,360 ₪ וטענה שהיא אף תפסיד על מסגרת זאת בגלל ההזמנה המיוחדת שביצעה עבורי , העלות שלה ככ יקרה .
ביצעתי את ההזמנה ב4/2/21 , ב15/2/21 -11 ימים בלבד לאחר הזמנתי שליח הגיע לפתח דלתי עם החבילה המהודרת מאוליבר גולדסמית.
וכמה עלה לי התענוג ? 985 שקלים בלבד
המלצה חמה שלי – התרחקו מחנות זאת !!!!
חבל שלא קראתי את הביקורת שלך לפני 🙁
אפילו לא כוכב אחד בודד מגיע לבית העסק הזה .
כמשקפופרית כבר עשרות שנים ביקשתי לנסות את החנות שקפצה לי בפייסבוק .
קבעתי פגישה בה הותאמו לי מסגרות מעטות , מיותר לציין כי כל הבטחת הסטיילינג התבררה כפייק , בפועל יושבת מוכרת אותה הגדירו כסטייליסטית והיא "מתאימה" לך מספר מועט של מסגרות כראות עינה , אין באפשרותך לרפרף לבדך במגירות המשקפים .
כבעלת מספר גדול בעדשות המשקפים אין ביכולתי לבחור לבד את המסגרת ואני נעזרת בבן משפחה , טעות מספר אחת אצל גברת מאיה , לא מקובל עליה שתטריחי אותה מספר פעמים וזאת למרות שהסברתי מאוד יפה את בעייתי ,קבעתי תור בצורה מסודרת ובכל פעם המתנתי בסבלנות לתורי שנדחה מעבר לשעה שנקבעה לי .
לבסוף בחרתי מסגרת של אוליבר גולדסמית , גברת מאיה דרשה עליה 2,360 ₪ ומכיוון שהתמהמהתי עם החלטתי ( טעות מספר שתיים לעשות עם גברת מאיה , אסור להתמהמה) היא נאלצה להזמין לי מסגרת חדשה מחו"ל , זאת אחרי שטענה באוזניי שהעלויות שלה יהיו גבוהות ושאין היא יכולה להתחייב לי כמה זמן זה ייקח ( למרות שחזרתי שוב ושוב שאין אני לחוצה בזמן כלל )
למותר לציין כי יצאתי מהחנות בפעם הראשונה בחיי מושפלת ובוכה .
בחרתי להפוך את הלימון ללימונדה , גברת מאיה לא תשבור אותי !!!
פניתי ישירות לאוליבר גולדסמית ורכשתי עצמאית את המסגרת וראו איזה פלא –
מאיה דרשה על המשקפים 2,360 ₪ וטענה שהיא אף תפסיד על מסגרת זאת בגלל ההזמנה המיוחדת שביצעה עבורי , העלות שלה ככ יקרה .
ביצעתי את ההזמנה ב4/2/21 , ב15/2/21 -11 ימים בלבד לאחר הזמנתי שליח הגיע לפתח דלתי עם החבילה המהודרת מאוליבר גולדסמית.
וכמה עלה לי התענוג ? 985 שקלים בלבד
המלצה חמה שלי – התרחקו מחנות זאת !!!!
חבל שלא קראתי את הביקורת שלך לפני 🙁
התגובה שלך רצופה אי-דיוקים, חצאי-אמיתות והכפשות. יש בידינו גם תיעוד התכתבות בו את מביעה את שביעות הרצון מהפגישה. כזכור לך (או שכבר שכחת/הדחקת) יצאת מרוצה מפגישת הסטיילינג אופטי שערכת אצלנו ב-29.12.20.
כתבת לנו בווטאספ: באותו היום ה-29.12.20: "הי ראשית תודה על פגישה מוצלחת. רק מבקשת לוודא שנית את הפגישה שאיריס קבעה לי ליום חמישי הבא 7/1 בשעה 10?", הפגישה אכן נקבעה ל-7 בינואר. באותו ווטאספ לא כתבת "סתם מוכרת", לא הכפשת ולא הבעת זיזלול בשיטה שבזכותה מצאת את המסגרת האחת! ולמען הדיוק את תהליך הסטיילינג אופטי עברת עם סטודנטית שנה ד' בבר אילן לאופטומטריה בפיקוח ובבקרה מלאה.
משלב זה, פרק זמן של מעל חודש, ניסינו לתאם איתך פגישות ומסיבות שונות ומגוונות, דחית אותן. אינספור וואטאפים וניסיונות לתאם לך פגישה בתקופת הקורונה כאשר העבודה היא בקפסולות העלו חרס. הכלנו בסבלנות אין קץ את המצב המורכב וחתרנו לתאם איתך פגישה למרות הביטולים והדחיות. בסופו של דבר נקבע לך עוד תור לסטיילינג אופטי – יחד עם בתך – שבא שוב אישרת את הבחירה המקורית שלך אבל לא התקדמנו מעבר לזה.
בסופו של דבר נקבעה לך פגישה שלישית לבדיקת ראיה ב-2.2.21. בפגישה עצמה הודענו לך שהמסגרת עליה המלצנו לך ואותה בחרת בפגישה המקורית – נמכרה (כשעה וחצי לפני התור שלך למטופלת אחרת), אחרי למעלה מחודש קורה שמסגרת נמכרת, ואף הוצעה לך מסגרת אחרת שאהבת בפגישה הראשונה. התעקשת על אותה מסגרת בדיוק, וביקשת שנברר מול המותג בלונדון האם קיימת להם במלאי המסגרת והאם יכולים לשלוח אותה, ואכן כך עשינו. יצרנו קשר באותו רגע ואחרי כ-3/4 שעה נמסר לנו שניתן להזמין את המסגרת.
לאור זאת הסכמת לקיים את בדיקת הראייה. ביצענו לך בדיקה יסודית ומקיפה, כפי שכל המטופלות שלנו מקבלות, במהלכה התגלו ממצאים חדשים בנוגע לראייה לקרוב ולרחוק.
הממצאים והשינויים הוסברו לך בצורה שקופה וסבלנית על מנת שתביני בדיוק את המשמעויות. המרשם גם הוא הועבר לך. לגבי המסגרת שרכשת: בסופו של דבר אכן רכשת את המסגרת עליה המליצה לך איריס, מה שלא מתיישב עם חוסר שביעות הרצון שלך מהתהליך!!! קוראים לתופעה הזאת סתירה לוגית. אם לא היית מרוצה מהתהליך ואם את מזלזלת בעובדת ששירתה אותך במסירות ובמקצועיות ובסופו של דבר סייעה לך למצוא את המסגרת שאת אוהבת (במינימום זמן ובאפקטיביות בלי לבלבל אותך עם אינספור מסגרות שלא רלבנטיות לך), כיצד את יכולה להכפיש את העובדת? את התהליך? את השיטה שבזכותה מצאת את המסגרת? את בכלל מודעת לסתירה הזאת? הכל אפשרי והכל מותר כאשר המוסר והאמת הם המלצה בלבד ובני אדם הם רק כלי לפריקת תסכול ומרמור שלא קשור אלינו.
לגבי עלות המסגרת: לא ציינת עלויות של מיסים ומעמ, וגם קיבלת 10% הנחה בתוך רכישה ראשונה שלך באתר. במקום לראות כמה השקענו בך לאורך התהליך, וכמה ניסינו שתהיי שבעת רצון את בוחרת להכפיש ואף נכנסת מאינספור חשבונות גוגל שלא ביקרו אצלנו בחנות על מנת להוריד את הדירוג שלנו. דיווחנו על כך לגוגל, ואנחנו שומרים לעצמנו את הזכות להגן על עצמנו בפני ההכפשות, חצאי האמיתיות והניסיונות שלך לפגוע במוניטין שלנו שנבנה בעמל רב ומשירות מסור ומקצועי לאורך שנים ארוכות לאלפי מטופלים מכל הארץ.
עליך נאמר הפוסל במומו פוסל. אין זאת כי את חשה תיסכול רב, ובוחרת לפרוק אותו על הזולת, במקום ליטול קורה מבין עיניך ולהביט במראה. בעניין הזה אופטומטריסטית לא יכולה לסייע.
ולמרות שבחרת לנהוג רעה תחת טובה – כמו שאת אומרת – לא תצליחי לשבור את האמונה שלנו בטוב הבסיסי של אנשים. האור תמיד מנצח. מאחלות לך שגם אצלך יהיה מואר ושמח יותר
גם אני חוויתי בדיוק את אותה החוויה.
יחס תוקפני במסווה של מצוינות לשירות. איכס!
צר לנו שהרגשת כך, נשמח אם תשאירי לנו את השם המלא ומועד הביקור על מנת שנבין טוב יותר מדוע יצאת עם חוויה כזאת. [email protected] או בוואטסאפ לנייד 052-3951616. יום טוב.
מאוד לא מומלץ!
לקח לי קצת זמן אבל הבטחתי לעצמי ולמען אחרים שאכתוב כאן גם תגובה
אז גם עבורי החוויה בחנות המשקיפה היתה מקוממת ואפילו משפילה.
הגעתי לחנות במיוחד עם בתי מאחד המושבים בלב השרון לבחור משקפיים . וזכיתי ליחס מתנסה "עשו לי טובה שמצאו לי זמן ל"סטיילינג". כאשר בסהכ רציתי לראות אם יש מקפיים שיתאימו בסגנון לבת שלי.
בסופו של ה"סטיילינג" שכלל לא רציתי בו וערך מס דקות הזויות . התברר שלגודל הפנים והמספר של בתי יש רק 2 זוגות אופציונאלים.
על ה"סטיילינג" המגוחך הזה דרשו שאשלם 150 שח.
על מנת לא להביך את בתי שילמתי והלכתי.
אין מילים…פשוט עקיצה.
מבינות שמאיה שוחחה איתך ב-30.1.22. כפי שנאמר לך, תועד אצלנו במערכת שהבת שלך מצאה מסגרת שמצאה חן בעיניה בתום התהליך. מקוות שאת מבינה כעת את הערך של התהליך, ובכל מקרה מוזמנות את או בתך להגיע ולבחור מסגרת. יום טוב
הצטערנו לשמוע על החוויה שלך. אנחנו עובדות בתיאום מראש בלבד ומקפידות ליידע את הלקוח על כך עוד בשיחת הטלפון הראשונית ובאתר. כמו כן, מסבירות לגבי שיטת העבודה והעלויות הכרוכות בה. במידה ולקוח בחר לרכוש דרכנו את המסגרת ו/או את העדשות העלויות של סטיילינג אופטי ובדיקת הראייה הללו אינן מתווספות. לגבי הסטיילינג אופטי™, זוהי שיטה שפיתחה מאיה לאורך למעלה מ-25 שנות עבודה קלינית עם מטופלים, ובמסגרתה נבחרת המסגרת האופטימלית על בסיס מרשם, מורפולוגיית פנים (מרחק בין אישונים, גשר אף, גבות ועוד), צרכי ראייה וטעם אישי. מוזמנת לקרוא ברחבי הרשת אינספור פידבקים חיוביים לתהליך. בכל שבוע מישהי או מישהו עם טראומת ילדות של משקפיים, עוברים כאן מהפך מרגש הן בדרך שבה הם רואים את העולם, ולא פחות חשוב מכך, בדרך בה הם תופסים את עצמן. מאיה בעצמה בוחרת את הקולקציות על מנת שיתאימו למנעד רחב של צרכי ראייה, מרשמים וטעמים – ממותגים ברחבי העולם וכן מעצבת ומייצרת קולקציות ראייה ושמש מאצטט בעבודת יד מתוך חשיבה קלינית. אין יום שהשיטה הזאת לא מוכיחה את עצמה מחדש. במקום שלקוחה תבחר לבדה מתוך מאות מסגרות לא רלבנטיות למרשם שלה או למורפולוגייה או לצרכי הראייה – היא מקבלת ליווי מאופטומטריסטית שמתמחה בסטיילינג אופטי ויודעת לשלב בין המימד הקליני והאסתטי כך שבמקום להציף אותה במסגרות לא רלבנטיות שכלל אינן מתאימות למספר הגבוה שלה (למשל) היא יכולה לשלוף לה 2-3 מסגרות שיענו על הצורך שלה, ובכך לדייק את הבחירה ולהפוך את התהליך ליעיל ואפקטיבי.
נדיר שלקוחה לא מצאה בתום התהליך מסגרת שמתאימה לה. במקרה כזה, עלות הסטיילינג על סך 150 ש"ח שמורה לה ללא מגבלה של זמן. במקרים בהם אנו חשות שבאמת אותה לקוחה ספציפית לא מצאה את אשר ליבה חפץ – איננו נוהגות לגבות את ה-150 ש"ח. התכלית שלנו היא לגרום לאנשים לראות טוב, להראות טוב ולעשות זאת באווירה שמכבדת הן את המטופל ואת המטפלים. מטה לחמנו איננו מבוסס על גביית 150 ש"ח מלקוחות שאינן מוצאות דבר בחנות. פרנסתנו ומקור השמחה שלנו הוא להתאים לאנשים מסגרות שהם יאהבו, ופתרונות אופטיים אופטימליים. אנחנו עונים על צורך מובהק, זאת שיטה שמביאה למכסימום שביעות רצון – זה עובד, וזה עבר את מבחן הזמן. ושוב, מי שעבר את התהליך ועדיין לא מצא – ברוב המקרים לא נגבה את העלות.
במה חטאנו שקיבלנו את קיתונות הכעס האולטרה-דרמטיים האלו? לקרוא את הביקורת שלך מרגיש כמו סצנה מסרט של טרנטינו. איש לא הכריח אותך להמשיך בתהליך. לא הצמידו אקדח לרקתך. לא החזיקו אותך בת ערובה. את אדם בוגר. התיאור שלך לפיו עברת את אחת "החוויות המשפילות בחייך" וחשבת ש"את מסולקת בבושת פנים", נשמע דרמטי ומוגזם גם באקלים הים-תיכוני רווי המתח שלנו. אולי מדובר במנגנון השלכה? אולי הוצאת קיטור בכיוון הלא נכון? איננו פסיכולוגיות אלא אופטומטריסטיות, למרות שאין ספק שהבנה, וחמלה לביקורת כל כך מלאה בהרס וארס, גורמת לנו לחשוב האם ההשתלמות הבאה שלנו צריכה להיות בפסיכואנליזה.
ו-אפרופו, תיקון קל – מאיה אינה אופטיקאית אלא אופטומטריסטית, וכך גם שאר בנות הצוות. כאמור, אנחנו גאות ומרגישות מבורכות לעסוק בתחום שמביא לאנשים אור ומזור לחוש הראייה הכה מרכזי בחיינו, ועל הדרך להביא ערך גם בתחום האסתטי.העסק הזה והמוניטין שלו נבנו בעשר אצבעות בעמל רב ומתוך תשוקה אמיתית לענות על צורך קליני ואסתטי. אנחנו נהנות לקבל אלפי ביקורות ופידבקים חיוביים, חשוב לנו להבין גם מה לא בסדר כדי לשפר, אבל את התיסכול והמרירות, אנחנו בוחרות להשאיר מחוץ לדלתות ההכרה.עניין של השקפה. לטובה.
אני מוכרחה לציין כי החוויה שלי ב״משקיפה״ היא חוויה דומה ותחושת האיכס שעלתה באחת התגובות מייצגת בדיוק מוחלט את תחושתי! יחס תוקפני זה לשון המעטה, השפלה וגועל נפש זו לשון המעטה, ומה זה בדיוק ״סטיילינג״? עבודה בעיניים! בכל אופטיקה מקבלים ״סטיילינג״ = בחירת מסגרת ועדשות! והוווו כמה גברת מאיה מתרגזת כשלא קונים, והעלויות..
כף רכלי לא תדרוך שם יותר, וכך אמליץ לכל חברותיי ומכרי – שומר נפשו יברח!
וכמו שנאמר באחת התגובות : איכס בתוספת גועל נפש!
הביקור ב״משקיפה״ הייתה עבורי חוויה שלפני הכל – לא אחזור עליה.
מרגע הכניסה למקום, הישיבה על כיסא הבדיקה – מאיה מתחילה בשיווק אגריסיבי אשר בבסיסו עומדת כביכול הטענה ״אנחנו סופגים עליות מחירים״… ואז מתחיל שיטפון של הסברים על שיטת ההנחות אשר התנאי לה היא קניית זוג שני.. תחילה זה נשמע כהצעה ואז מהר מאוד אפשר לראות איך הטון והיחס משתנה כאשר רק נדמה שאינך מתכוונת לרכוש זוג שני. הבעת פניה של מאיה משתנה, טון הדיבור הופך להיות כעוס והאוירה נעשית עכורה ולא נעימה.
נושא הסטיילינג הוא פארודיה בפני עצמה: מה פירוש ״סטיילינג״? במה שונה ה״סטיילינג״ של גב׳ מאיה (שאגב מועידה אותו לעובדות שלה) מכל שירות טוב שמקבל לקוח שקונה משקפיים? היינו, התאמת מסגרת לפנים. זה א״ב זה הבסיס ואין שום הצדקה לקרוא לזה סטיילינג ולגבות עוד 150 שח כאשר גם ככה הבדיקה עולה 450 שח.. זו אחת מבדיקות הראייה אם לא הבדיקה הכי יקרה שנתקלתי בה…
וזה מתוסף לכל ההרצאה שמקבל הלקוח על ״ספיגת עליות מחירים״…
בקיצור, לא אחזור לשם יותר, האווירה לא נעימה בלשון המעטה.. אני מזדהה מאוד עם הביקורת שנכתבה פה ושמחתי לראות שיש לביקורת כזו במה.. זה חשוב מאוד בעיני.
לסיום, כששילמתי (אח״כ ביטלתי כמובן…) לא שכחה גב׳ מאיה לומר לי : ״ טוב אני שומרת לך את ״ההנחה״ (עאלק) עבור הזוג השני (שהחלטת לא לקנות… נו נו נו ) למקרה שתתחרטי ״…
חוויה לא נעימה, לא מומלצת, ואני – לא אתקרב יותר. אשמור נפשי.
אני מאוד אשמח לא לקרוא את תגובתה של מאיה… זה ממש לא מעניין אותי מה תאמר.
אז ככה, חברה טובה מאוד שלי רכשה משקפי שמש במשקיפה באחד מימי השישי (בצהריים), כשמדדה שוב בבית גילתה שידית המשקפיים אינה נסגרת כראוי , העדשה הכהה אינה איכותית באור חזק וביום ראשון בבוקר ביקשה להחזיר ולהגיע אחה״צ , נאמר לה שבסדר אבל החנות נסגרת בשתיים. יום למחרת לא יכלה להגיע מתל אביב, כמובן שהודיעה והגיעה בשלישי בבוקר, אבל אז במעמד ההחזרה נאמר לה שתקבל זיכוי והכסף הרב ששילמה לא יוחזר. ״מדיניות החנות״. כשזה לא עזר, אחרי נסיונות רבים, נשלח מכתב מעורך דין וכמובן שגברת מאיה טענה שמדובר בחצאי אמיתות והכפשות כהרגלה. חברתי הציעה שאגיע לחנות ואקח במקום משהו עבור. כשהגעתי אני לחנות, הגישה היתה מתנשאת והתברר שהמשקפיים המאוד מאוד יקרים אצלה, הם זולים בהרבה אצל המתחרים. הכי לא מומלץ
תקשיבו, לפני כשעה וחצי יצאתי מחנות המשקיפה באוסישקין 98 רמת השרון. שילמתי על בדיקת ראיה 450 שח ואפילו לא נתנו לי תוצאות הבדיקה ביד כמתחייב בחוק. כאשר ביקשתי תוצאות אמרו שרק בעוד שבוע אקבל. בכל מקרה, תביעה בדרך. זה התחיל בהודעת מסנג'ר שם קבעתי פגישה במכון לאחת וחצי. בדרכי למקום קיבלתי צלצול שיש עיכוב ל רבע שעה. הגעתי למקום ובשעה שתיים וחצי התחלתי לראות עם אחת הבחורות מסגרת התאמה ולאחר רבע שעה בחרתי משהו . ונאמר לי שיש 20%על כל המסגרות. עברה עוד שעה של המתנה ורק בשלוש וחצי נכנסתי לבדיקה. הוקצתה לי רבע שעה עם המון יציאות ללקוחות מהחדר והאופטומטריסטית נתנה לאחת הבנות להרכיב לי מחיר הזוי שעליו הגבתי כמובן שארצה לחשוב על זה. ביקשה ממני 450 שח תשלום על הבדיקה. ארבע שעות הייתי במקום ועבור רבע שעה בדיקה חייבה אותי ב 450 שח ולא נתנה לי את תוצאות הבדיקה. הבנות היו נחמדות ושירותיות אבל מדובר העוקץ לכל דבר ועניין ובמידה ולא יתנו לי תוצאות בדיקה כמובן אמשיך בתביעה שזה עתה מילאתי ואשלח אם יעבירו אלי את תוצאות הבדיקה. בקיצור תדלגו ואל תלכו, זה גזל פרופר
מדהים שכולן עברו את אותה החווייה.
שילמתי 600 ש״ח על בדיקה + סטיילינג מבלי לקבל את תוצאות הבדיקה, פירוט המחיר לכל זוג משקפיים (שקלתי לקנות שתיים) ואת המידע אודות העדשות שאותן ארכוש.
בתהליך המכירה היה מרכיב של שיימינג, לא פחות. יצאתי משם עם הרגשה נוראית. חשבתי שזו אני, הייתי בטוחה שחלה בינינו אי הבנה שבשלה מאיה היתה תוקפנית אבל לא טעיתי.
מעניין שהמגיבות כאן מספרות סיפור דומה על חוויה כוחנית מצד המוכרות, חלק אמרו משפילה, ואני יכולה להבין למה. יצאתי משם לפני כמה שבועות כשהרגשתי שעשו לי שיימינג או גזלייטינג. כל שאלה שלי התקבלה בהרמת גבה, באי מענה, וכשרציתי ללכת הביתה ולחשוב על ההוצאה הגבוהה מעל לכל מה ששילמתי עד כה עבור משקפיים, נתקלתי בתגובה תוקפנית.
אם הן לא מספקות את תוצאות הבדיקה למרות שהתשלום עליה גבוה, צריך להתלונן על בית העסק הזה ברשות להגנת הצרכן. המיקום ברמת השרון לא מותיר לבעלת העסק לנהוג במדיניות מכירה חזירית.