מוסך "השלושה" חדרה

מוסך השלושה א.ת חדרה 2003 בע מ פרידלנדר 12, חדרה

יצאת צדיק פורסם באוגוסט 17, 2017
יצאת צדיק

"מוסך השלושה" בחדרה נקרא כך משום שהוא הוקם על ידי שלושה, זוג הורים ובנם. המשפחה, התגוררה בעבר בקיבוץ יד חנה שבעמק חפר, שם עבד האב אלכס במוסך הקיבוץ. עם מעברם לעיר חדרה פתחו שם את המוסך, כשעם האב והבן עבדה האם אנטואנט, במקור משווייץ, שטיפלה בענייני משרד המוסך.

בפרק של "יצאת צדיק" בו השתתף בית עסק זה, תחקירנית התכנית הגיעה כביכול כלקוחה למוסך ויצאה ממנו מהר מאוד, אחרי שזכתה לטיפול מקצועי, אמין ויעיל מהמוסכניק במקום, יונתן פריזנט, בנו של אלכס. התקלה המדומה שייצר צוות התכנית הוא שחרור חוט פיקוד של הסטרטר. מקרה כזה מצריך בסך הכל להחזיר את החוט למקומו, אך למרבה הצער יש בעלי מקצוע שהיו רואים במקרה כזה אפשרות שלא לומר אמת ולהרוויח סכום כסף בצורה לא ישרה, על חשבון הלקוח.

לאחר שהתחקירנית – לקוחה סיפרה ליונתן המוסכניק שהתקשתה להניע את הרכב בבוקר והמליצו לה לגשת למוסך, הוא התעניין תחילה ושאל שאלות כדי להבין במה מדובר, אחר כך עשה שימוש במכשור המתאים, איתר את התקלה ופתר אותה במהירות. לאחר מכן קרא ללקוחה, הסביר לה מה קרה ומה אפשר לעשות אם המקרה חוזר על עצמו. שיונתן נשאל כמה לשלם עבור הטיפול בבעיה, הוא השיב: "לא צריך, סעי". לאחר מכן הסביר: "לא החלפתי חלקים, החזרתי להם חוט בסך הכל, אז על מה אקח כסף?".

יונתן מ"מוסך השלושה"
יונתן מ"מוסך השלושה".

רשימת בעלי המקצוע של "יצאת צדיק" מורכבת מנותני שירות שבבדיקה חד-פעמית של הפקת התכנית נמצאו צדיקים על פי הפרמטרים של מקצועיות, אמינות ומחיר, ואין בכך כדי להוות התחייבות לגבי טיב השירות שלהם או להטיל אחריות כלשהי על הפקת התכנית או "easy" ביחס לשירות של בעלי המקצוע.

אהבתם? שתפו!
הכנה לטסטיצאת צדיקמוסךעונה 3תיקון רכב
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
בקיצור

הגישה הישרה, מגיעה לדברי המשפחה מהצד השוויצרי. על הטיפול המקצועי, האמין וההגון, זכה כאמור בית העסק במדליית "יצאת צדיק".

יצא צדיק!
הכנה לטסטיצאת צדיקמוסךעונה 3תיקון רכב
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
לקחת את איזי אתך לכל מקום