עמי פיקס


יצאת צדיק פורסם באוגוסט 17, 2017
יצאת צדיק

התכנית "יצאת צדיק" חשפה תופעה מטרידה בה מצברים חדשים, תקינים לגמרי, מוחלפים ונלקחים כלאחר יד על ידי נותני השירות. כנראה שרבים מבין מאות אלפי מצברים שנמכרים בישראל, פשוט מאוד נמכרים שלא לצורך.

בפרק התכנית שעסק במצברים, רק 30 אחוז מבעלי המקצוע יצאו צדיקים. אחד מהם הוא "עמי פיקס". בקטע בו הופיע הוא נקרא לטפל בתקלה של מצבר ריק. ראשית, פעל נכון כשניסה לברר עם הלקוחה מתי נקנה המצבר והאם נשאר ברכב משהו דולק כמו נורה או רדיו.

לאחר שעבר את מבחן המקצועיות ופתר את התקלה במהירות, הסביר ללקוחה בצורה אמינה שהמצבר פשוט התרוקן, ולבסוף גם גבה מחיר הוגן עבור השירות שנתן. על כל אלו זכה בעל העסק עמי במדליית יצאת צדיק והגיב: "מישהו אחר היה דוחף במקרה הזה מכירה של מצבר, אבל אני פתחתי עסק כדי לקום בבוקר ולהיות שלם עם מה שאני עושה".

עמי פיקס
עמי פיקס מקבל את מדליית יצאת צדיק.

רשימת בעלי המקצוע של "יצאת צדיק" מורכבת מנותני שירות שבבדיקה חד-פעמית של הפקת התכנית נמצאו צדיקים על פי הפרמטרים של מקצועיות, אמינות ומחיר, ואין בכך כדי להוות התחייבות לגבי טיב השירות שלהם או להטיל אחריות כלשהי על הפקת התכנית או "easy" ביחס לשירות של בעלי המקצוע.

אהבתם? שתפו!
חילוץ רכביצאת צדיק
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
בקיצור

לאחר שעבר את מבחן המקצועיות ופתר את התקלה במהירות, הסביר ללקוחה בצורה אמינה שהמצבר פשוט התרוקן, ולבסוף גם גבה מחיר הוגן עבור השירות שנתן. על כל אלו זכה בעל העסק עמי במדליית יצאת צדיק.

יצא צדיק!
חילוץ רכביצאת צדיק
יצאת צדיק חיים הכט יצר נוסחה המאפשרת למדוד בפשטות את נושא האמינות והשירות אותו אנו מקבלים מבעלי מקצוע שונים. באמצעות העיסוק בנושא ביקשה התכנית להציב מעין "סרגל" התנהגות וקוד אתי, שיביא ליחסי אמון בין הלקוח לנותן השירות. לכל הכתבות של יצאת צדיק
לקחת את איזי אתך לכל מקום