מול אנשים.
הכפתורים של הסריג האדום החדש שקרץ לי הבוקר, נושרים כעלי שלכת בסתיו.
לא נעים בעליל. קריזההה.
משוחחת עם נציגה בכירה של חברת "קרייזי ליין" ומתקשה להעביר לה את החוויה המסעירה דרך הטלפון.
לבסוף היא מתרצה, ואני מופנית להחליף את הסריג בחנות הרשת באשקלון.
נכנסת.
מוכרנית בשם אביבה מקדמת פני בברכה.
רואה את הסריג על כפתוריו החסרים, ומיד שולפת לי בזה אחר זה סריגים צבעוניים לבחירה.
היא אפילו לא מתעמקת 'בסיפור שלי'. כל כולה נתינה, אדיבות ואכפתיות. אני מודדת בזה אחר זה, ומבינה שהסריג שאני רוצה- לא נמצא במידה התואמת בחנות.
היא לא מתעצלת ומחפשת סניף קרוב למקום מגורי, ומאתרת עבורי את הפריט.
אין לי מילים לתאר את החמימות שנבעה ממנה, ותודעת השירות הגבוהה לה נחשפתי.
מה שהכי ריגש אותי, שעבורה, אני לקוחה חדשה, לא מוכרת, שבאה בסה"כ להחליף פריט-
ולמרות זאת קיבלתי שירות כאילו באתי לקנות את החנות כולה!